Minust

Mu nimi on Agnes – hing, kes otsib iseenda olemust. Kes ma olen? Seda pidevalt endalt küsides jõuab ehk kunagi tõeni. Ma otsin vastuseid kõikjalt. Näiteks ennutuskaartide järgi olen haavatud tervendaja. Haavatud tervendaja on inimene, kes on kogenud elus raskusi  nt hüljatust, alandusi, haigusi, surma,  vägivalda vmt ning selle hiljem tervendanud, mille läbi on võimalik aidata teisi, kes kogevad sarnaseid katsumusi ning otsivad vastuseid oma probleemidele. Haavatud tervendaja võib olla meist igaüks.

Minu eesmärk blogi pidamisel on see, et kui kasvõi üks lugeja saab minu eneseotsingu ja enesetervendamise teekonnast – lugudest, infost, nõuannetest – abi, siis on see oma eesmärgi täitnud. Samuti on üheks siinseks eesmärgiks huvitava materjali ja info kokkukoondamine.

Viimaste aastate jooksul on mulle tulnud palju märke selle kohta, mida tulin siia maailma tegema ja andma. See on tervisliku ja tervikliku eluviisi arendamine endas ning oma teekonna kogemuste jagamine teistega. Ka minu nimes on palju vihjeid eesmärgi kohta. Agnes tähendab kreeka keeles puhas, karske, vooruslik. Mõtiskluste ja sisekaemuse käigus olen jõudnud selguseni, et mul tuleb hoida oma mõtted puhtad, süüa puhast toitu ja liikuda palju puhtas õhus st hoida oma emotsionaal- , füüsiline- ning mentaalkeha puhtana. Sellega tagan puhta enegia väljenduse enda ümber.

Blogi ülesehitus on väga lihtne. Ma proovin luua tervikut st kuidas jõuda tervikliku ja tervisliku eluviisini. Kategooriad on järgmised: mõtlemine – õige mõtlemisega on võimalik end kõikidest haigustest vabastada, toitumine – süües tervislikku toitu aitame oma tervenemisele ja terveks olemisele kaasa,  liikumine- spordiga tegeledes vabastame end pingetest ja jääkidest, meditatsioon, hingamine, häälimine – nende praktikatega on võimalik tuua enda ellu rohkem valgust ja selgust, elueesmärk/eneseteostus – millist unikaalset annet  tulime maailmale andma ning abivahendid – vahendid, mis aitavad ja  toetavad meie arengut.

Ma olen iseenda katsealune. Ma otsin vastuseid, kuidas olla terve ja õnnelik ja seda püsivalt.  Siin blogis ma dokumenteeringi oma avastusi, mõtteid, infot, tegusid jne.

Soovin teile huvitavat kaasakulgemist!

This entry was posted in MINUST. Bookmark the permalink.

1 Response to Minust

  1. Miram says:

    Ootan põnevusega järgmisi postitusi 🙂

Leave a comment