Unistused on meie hinge- ja arengutee.

Tundsin täna, et lähen pinge, kuna mulle tundus, et kõigest on puudu. Tundsin füüsiliselt, kuidas keha läheb pingesse ja vajub kössi, sest mõtlesin, kust küll saada kõik need asjad, mida vajan? Joogat tehes tuli mulle äkki mõtetesse, et hakkaks mõtlema kõige peale, mis mul on. No nagu raamatud soovitavad ja leidisn, et mul on ikka väga palju. Mida rohkem ma leidsin, mille üle tänulik olla, seda vabamaks läks keha ja seda rohkem ta avardus. Nüüd on endal reaalne kogemus olemus. Kui mõtlen kõige peale, mis on puudu, läheb keha pingesse ja krampi ja kui me näen kõike seda, mis mul on ja mille üle tänulik olla, keha rahuneb, lõõgastub ja avardub. Lõpuks võtsin energeetiliselt omaks ka need asjad, mida mul veel hetkel ei ole, aga juba mõtetes loodud. See on vaid aja küsimus, kui mõttes loodud esemele tuleb füüsiline vorm ümber.  🙂

Hiljuti kogesin ühes oma nägemuses nii selgelt, kui tähtis on soovitut asja endale ette kujutada, tunnetada seda juba endal olemas. Selline tunnetamine ja vaimusilmas soovitu nägemine on loomeprotsessi esimene samm. Me loome asjale mõtete ja tunnetusega energeetilise keha. Me mõtleme ja näeme seda juba omamas ja see mõte ja tunne hakkab seda soovitut eset või olukorda ligi tõmbama. Samas saame ka sellisel viisil tunnetada, kas me ikka tegelikult ka tahame seda asja või olukorda? Näiteks soovime maja endale, aga kas meil on pärast aega, raha ja energiat seda ülalpidada ja hooldada? Kas me teenime nii palju raha, et majaga seotud kulusid kanda? Kas meil on aega majaga tegeleda? Hulganisti aknaid pesta, koristada, parandada, kütta, kütet osta, aeda hooldada, muru niita, lilli ja puid istutada, puuvilju  hoidistada?? Jne Kui meil on aktiivne ja kiire eluviis, siis meil ei pruugi selleks kõigeks ressursse jätkuda. Need vaid tekitavad hulganisti lisakohustusi. Aga kui me tunneme end maja omamise ja vajalike töödega nägemuses hästi, siis on vaid aja küsimus, mil see nägemus manifisteerub! 🙂

Samas usun, et asjad, mida soovime endale, aga mis ei täitu on just seepärast, et tegelikult me kas ei ole selleks valmis või ei usu, et me oleme seda eset või olukorda väärt, või me ei ole veel omandanud teatud oskusi selle omandamiseks. 😦 Kõik asjad või olukorrad, mida oma mõtetes ja tunnetes endale soovime näitavad meile meie vajalikku arengu suunda. Need asjad, mida soovime, viivad elu edasi.

Võtame jälle näiteks maja omamise soovi. Ma hakkan esitama endale küsimusi. Kuidas saada endale maja? Kas koguda raha, võtta laenu või võtta lisa töö? Need küsimused viivad mind mingite tegudeni. Jah lõpptulemus võib olla ka see, et saan aru, et tegelikult maja haldamine ja omamine mulle ei sobi, et hoopis korter või ridaelamu sobib minu elustiiliga paremini. Või hoopis, kas mul on kõik vajalikud oskused ja väärtushinnangud omandatud. Võib olla õpetab maja omamise soov mulle enda väärtustamist, jah ma olen väärt maja. Võib olla vajab maja omamine mingite oskuste omandamist nt finantside juhtimist? Maja ostul peame suutma kõik läbi kalkuleerida, nii ehitamise kui ka hilisemad maja ülalpidamise kulud. Võib olla viib maja omamise soov mind hoopis maale elama. Hing vajas hoopis rahu ja looduserüpes elamist. Ostan hoopis talu endale! Aga ühel või teisel viisil ikka viivad kõik soovid meid elus edasi! 🙂 Laske unistamine ja fantaseerimine valla, sest ainult nii saame teada, kuhu hing meid juhatada tahab ja milliseid oskusi ja väärtushinnanguid omandada 🙂 Unistused on meie hingetee!

This entry was posted in MÕTLEMINE and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment